tirsdag den 17. juli 2007

Tradesoeasy.com - erfaringer?

Jeg er utallige gange stødt på tradesoeasy konceptet på nettet og har da også af nysgerrighed været inde og kigge på deres hjemmeside.

Noget der får mine alarmklokker til at ringe er:

  1. Der bliver ikke opgivet en adresse, kun en postboks
  2. Telefonnummeret er et 70-nummer, altså et man kan flytte over på en mobil
  3. Ved en søgning på google eller i CVR (firmaregistret) findes ikke et firma ved navn (eller binavn for den sags skyld) Tradesoeasy

Når det så er sagt vil jeg ikke afvise at den 70 sider lange bog eller Pdf-fil er brugbar. Han beskriver perifert hvad det hele handler om, nemlig optionshandler og handler med stoploss.

Det er der for så vidt ingen hokus pokus i - min tanke er blot at for 1800 kr. kan man få mange andre bøger som beskriver emnerne. Jeg mener dog at man først skal forstå det generelle aktiemarked før man kaster sig ud i optionshandel.

Deres beskrivelse af indtjeningsmulighederne er helt fantastiske. Tjen f. eks. 4.000 på en enkelt dag eller bare en enkelt time. Store gevinster betyder også risiko for store tab og det er et område almindelige mennesker skal holde sig fra.

Jeg er dog ked af at komme med kritik og jeg ville da gerne anmelde bogen og konceptet på et bedre grundlag (jeg ville gerne have læst bogen). Dog vil jeg ikke give så mange penge for noget jeg er sikker på at jeg kender i forvejen.

Hjemmesiden fortæller at man kan få sine penge retur hvis man ikke er tilfreds, det er jeg dog ikke tryg ved pga. de manglende kontaktoplysninger på siden.

J. Larsen eller hvem der nu står bag skal dog være hjertelig velkommen til at få bogen anmeldt på et mere retfærdigt grundlag (kræver at jeg får kendskab til systemet der anvendes eller evt. kan låne bogen) og alle andre er selvfølgelig velkomne til at kommentere dette indlæg.

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej jeg har været inde på den samme side som du snakker om.
jeg har også været veldig tillokket af det, men er også lidt skeptisk over de samme ting som dig.
jeg er ret nysgerrig og vil gerne vide mere om emnet, og jeg synes din side virker oprigtig nok.
hilsen JM

Anonym sagde ...

it is a book and please keep away from this 70 pages book, it is not u who will become rich.

Anonym sagde ...

Hej

ligesom jer andre blev min interesse lokket af hjemmesiden og det endte endda med jeg købte bogen og jeg må sige at den er sgu oprigtig nok og hvis der er problemer med download eller noget er support rigtig gode til at hjælpe. jeg er glad for min bog har bare ikke taget mig sammen til at komme igang med at trade.

DG

HEJ sagde ...

Hej

Jeg har tilmeldt mig sportstrading, men efterhånden som beder support om hjælp får det ikke. De taler altid udenom istedet for at gå lige til den.

Derfor er jeg meget meget ked af at dette koncept har reklameret sig på en hjemmeside under en gratisavis og samtidig leverer et produkt uden at supportere sine kunder eller skal vi kalde det for medlemmer.

Spørgsmålet er om jeg har betalt for noget eller ej.

Hvis der er nogen ude i det ganske dejlige landskab, som har succes med konceptet er de mere end meget velkommen til at skrive på denne side således at jeg efterfølgende kan komme i kontakt med vedkommende og få et fif om hvordan dette system virker i realiteten.

Med venlig hilsen

ANONYM

Anonym sagde ...

hej
har bogen og det virker , firmaet har ligger i uk søg under kontakt
på deres webside

Anonym sagde ...

været medlem i 1½ år og det er man jo kun hvis det virker, deres support er venlig og effektiv så ved ikke om i er medlem eller bare snakker, jeg forguder dem ikke, men ret skal være ret

Anonym sagde ...

l?rt en masse

Anonym sagde ...

har købt bogen men ved ikke hvordan bruger jeg det. ved slette ikke hvordan skal jeg start, hvad skal jeg gør først. jeg har en rigtig dårlig økonomi og er meget bang for at tabe. kan I hjælp mig hvad skal jeg gør i starten.

Anonym sagde ...

hej hvis nogen vil have bogen så har jeg det, har købt bogen for 1860 kr for 4 måned siden men kan ikke finde ud af og vill gerne sælge det for 1000 kr.

Unknown sagde ...

Hej Tak for din blog, den bekræftede områder ved siden og konceptet jeg ligeledes var skeptisk omkring.....

Hvilke bøger har du læst?

Anonym sagde ...

Hej, jeg har købt bogen TradeSoEasy og er begynt at papirtrade hos www.finansbet.com. Der er forklaringer m.m. på Dansk, dog ikke under Speead bet Trading, der mangler jeg et sted hvor det også kunne lade sig gøre på Dansk.

Nu har jeg handlet en del aktier før dog ikke noget vildt men nok til at få lidt erfaring, det var i den forbindelse jeg faldt for nogle detaljer i bogen "TradingSoEasy". Alt det om at skorer den store gevinst, glem det i første omgang.
Om den er de 1860,00 værd det er spørgsmålet men vi bruger penge på alt muligt andet så hvorfor ikke.

Selvfølgelig skal vi være forsigtig og omhyggelig og uanset hvor dygtig man mener man er vil man også sætte penge til her, Dog syntes jeg der er nogle få gulkorn mellem linierne.

I England er det skattefrit, er der nogle der kender til de danske skatteregler.

Et aftenskolekursus eller lignende hvor man kunne mødes og udveksle erfaringer ville være godt .

Anonym sagde ...

Jeg har for et par år siden købt bogen, og læst den 2-3 gange for at være sikker på at forstå budskaberne. Men det kræver tid, engagement og toldmodighed.
Det skal siges at jeg ikke endnu har tjent penge på metoderne som beskrives i bogen, da jeg har to unger og en kone, som også kræver min opmærksomhed. Det er derfor desværre kommet i bageste række lige i tiden..
MEN når det er sagt, så har jeg, da jeg købte bogen brugt 4-5 mådeder på at "papir-trade". Og principperne som er beskrevet i bogen virker. Forvent ikke at det er en hurtig måde at blive rig på... Efter min overbevisning skal man bruge et års tid på at blive fortrolig med principperne og diverse dealere/udbydere. For dem er der mange af.

Jeg nåede så langt at jeg oprettede en rigtig konto hos IG Index (www.igindex.co.uk)og begyndte at følge charts'ne. Jeg har blot været forsigtig med at handle rigtigt endnu, da jeg ikke følte mig 100% klar. Når tiden kommer igen, og jeg har mere overskud, vil jeg fortsætte, hvor jeg slap. Ingen tvivl...

Desuden virker deres support fint. Der kan dog gå en dag eller to inden de besvarer din mail.
Det eneste jeg undrer mig over, er hvem denne J. Larsen er... Men det er jo i grunden ikke vigtigt, hvis hans principper virker.

Et godt råd vil efter min mening være, at væbne sig med tolmodighed. Masser af tolmodighed! Og engagement... Min opfattelse er, at det ikke er nogen "get rich quick" metode. Men din indtjening står mål med din indsats og engagement - ganske som i et almindeligt job.

Engagement, selvdiciplin, toldmodighed og beherskelse er nøgleordene - set med mine briller. Forvent ikke at starte med at tjene 4000kr om dagen eller måneden. Giv det et års tid eller mere til man er fortrolig med tingene. Det opfordrer bogen i øvrigt også til.

Trader-Kalle sagde ...

Dette er bare lureri. Unngå å handle med TradeSoEasy.com og deres nye side SoEasy-Money.com.
Strategiene er "gammelt nytt" som man kan finne gratis på Youtube og andre trader sites. Softwaren som omtales er ingen software men en webside med ytterst dårlig kvalitet og langt unna det som forespeiles. Dersom man angrer på kjøpet, så er garantien om penger tilbake verdiløs. Svarene fra support er villedende og man blir avvist med at man ikke har gjort nok handler eller at man ikke forstår hvordan softwaren fungerer.
Dersom du ikke ønsker å betale mange penger for noe som har meget liten verdi, så er det best å unngå dette selskapet.