lørdag den 7. juli 2007

Hvad fik mig på rette spor

Jeg må med skam melde at jeg naivt har deltaget i diverse mærkelig og umulige "projekter" a la "smid en plovmand i en kuvert, send den og 4 dage efter vil du modtage 84.327 kr"...

Disse projekter gjorde mig sjovt nok kun fattigere....

Jeg har overarbejdet rigtig mange timer, heller ikke det bliver man nævneværdig rig af.

Jeg forsøgte mig med nethandel i internettets spæde start, jeg var ufokuseret, for ung og uerfaren og dengang var omkostningerne til udviklere meget højere end de var nu.

Havde jeg startet den forretning i dag ville min erfaring nok gøre det til en hæderlig forretning, men indtjeningen ville ikke være prangende og slet ikke være tiden værd.

Det der fik mig ind på rette spor var et interview i Oprah (ja grin bare!) med en gut fra Hawai ved navn Robert Kiyosaki manden havde netop skrevet en bog der hed "rich dad poor dad".

Læs min anmeldelse af "rich dad poor dad" her.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej millionæren.
er bogen som hjalp dig ''rich dad poor dad'' brugbar for absolutte amatører?
hilsen JM