onsdag den 18. juli 2007

Banktorvet.dk

Banktorvet.dk er en slags matchmaking af dig og din fremtidige kunderådgiver.

Du kan gratis oprette forespørgsler vedrørende Banklån, Bankskifte, Bolig, investering og formuepleje, pension og forsikring, rådgivning.

Det er en forholdsvis nem måde at undersøge markedet på. Bank og realkreditudgifter udgør oftest den største udgift på det private budget så her kan være mange penge at spare.

Jeg har selv sendt en forespørgsel da jeg søger en ny rådgiver til mine ejendomsinvesteringer. Jeg vil her på siden fortælle om mine oplevelser med banktorvet.dk

I er selvfølgelig også velkomne til at poste jeres oplevelser eller spørgsmål vedrørende banktorvet.dk

Find din nye bank på BankTorvet.dk

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, troligen sa det ar

Atlas Financial Service sagde ...


Lån fra $ 5000 til $ 50.000
Alle accepterede kredittyper
Modtag en låneafgørelse på få minutter
Få midler direkte til din bankkonto
Brug lånet til ethvert formål .kontaktinfo
E-mail: atlasloanfirm@outlook.com
whatsapp: + 1 (443) 345-9339